Individuálne doučovanie občianskej výchovy – Revúca
Poskytujeme individuálne doučovanie občianskej výchovy na mieru.
Aj Revúca je mestom, kde vám radi pomôžeme s doučovaním.
Na základe konzultácie s Vami pripravíme študijný plán a už ďalší týždeň môže doučovanie začať.
Doučovanie u nás môže mať nielen rôzne zameranie, ale i dĺžku. Jedna lekcia trvá 45 minút, niektorí ale dávajú prednosť dvojhodinovej lekcii (90 minút) alebo aj dlhším blokom. Kurzy sú vždy individuálne, nemusíte preto čakať na otvorenie kurzu do októbra, ale môžete začať s doučovaním napríklad v polovici augusta. Radi Vám pomôžeme nastaviť správnu dĺžku kurzu a intenzitu lekcií tak, aby ste dosiahli skvelé výsledky.
Na základe konzultácie s Vami pripravíme študijný plán na mieru. Po každej lekcii Vám priamo na Váš e-mail zašleme správu o priebehu lekcie, prebranej látke a hodnotenie pokrokov. Rodičia aj žiaci sú navyše o každej nadchádzajúcej lekcii informovaní prostredníctvom SMS správy, ktorá obsahuje dátum, čas a meno vyučujúceho lektora. Samotná výučba potom prebieha online.
Chcem veľmi pekne poďakovať za prípravu syna k skúškam z matematiky, ste skvelí, že aj v dobe pandémie takto fungujete. Ďakujeme.
Školu Populo určite odporúčame.
Ludmila S.
Aj keď mal môj syn veľmi dobrú známku z matematiky, náš lektor, pán V. nám povedal, že má značne veľké medzery v učive, čo nás mrzelo, ale na konci doučovania sa vraj zlepšil najviac zo všetkých študentov, ktorých mal, čo nás veľmi potešilo. Nielen, že sa zdokonalil v matematike, ale prijímacie skúšky sme urobili a syn sa na školu dostal. Náš lektor pán V. mal podľa syna veľmi dobré metódy na vysvetlenie a na hodiny sa tešil. Školu Populo určite odporúčame.
Môj syn prijímacie skúšky na bilingválne gymnazium úspešne zvládol.
Katarína P.
Chcela by som sa vám a hlavne lektorom Paulíne P. a Matúšovi T. veľmi pekne poďakovať za prípravu môjho syna Samuela P. na prijímacie skúšky na bilingválne gymnazium, ktoré úspešne zvládol.
Výsledky vidno aj na vyučovaní v škole.
Eva R.
S pani lektorkou Monikou K. sme Roman aj my rodičia veľmi spokojní. Komunikácia je veľmi príjemná, syna chváli a pozitívne motivuje. Roman si pochvaĺuje zrozumiteľné vysvetľovanie aj zložitejších pravopisných pravidiel. Výsledky vidno aj na vyučovaní v škole.
Služby Školy Populo vrelo odporúčam.
Jana A.
Chcela by som poďakovať za prípravu syna na prijímacie skúšky na SŠ. Bola som veľmi spokojná s ústretovým a profesionálnym jednaním koordinátoriek výučby vzhľadom k našim požiadavkám na obsah výučby a časové možnosti. Syn bol veľmi spokojný predovšetkým s prístupom lektorky Terezy P., ktorá ho veľmi dobre pripravila a lekcie ho bavili. Služby Školy Populo vrelo odporúčam a veľmi ďakujem za perfektnú a úspešnú prípravu na prijímacie skúšky.
Syn sa zlepšil už po pár lekciách
Katarína K.
Chcela by som poďakovať Vám za trefný výber lektorky a našej lektorke. Je úžasná, vtipná, dokáže doučovať tak, aby zaujala a ústretová. Syn sa v škole zlepšil už po pár lekciách. Ďakujeme
Ďakujem a Školu Populo odporúčam.
Miloslava G.
Ďakujem Škole Populo za kvalitnú prípravu mojej vnučky. Obe lektorky, Lenku D. a Martinu M., si vnučka veľmi chválila za priateľský prístup a kvalitnú výučbu. Tiež zápisky z lekcií sú dobré. Vieme, ako si vedie a čo je potrebné zlepšiť. Vnučka didaktický test urobila a tým splnila celú maturitnú skúšku.
Ešte raz veľmi ďakujeme.
Eva H.
Referencie myslím, že snáď ani nie sú potrebné, ste profesionáli vo všetkých smeroch, nech už sa jedná o prvú schôdzku, potom nastavenie výučby, výber vzdelaných a pripravených lektorov a v neposlednom rade aj celková komunikácia a neuveriteľná rýchlosť jednania. Ešte raz veľmi ďakujeme, dcéra na lekcie chodila rada a tešila sa na hodinu a veľmi jej výučba pomohla v príprave na prijímacie skúšky. Pokiaľ budeme v budúcnosti čokoľvek potrebovať doučiť alebo vysvetliť, s dovolením sa na vás opäť obrátime.
Služby Školy Populo využijeme tiež pre prípravu mladšej dcéry.
Markéta H.
Do Školy Populo chodila naša dcéra na prípravu na viacročné gymnázium. Od prvej komunikácie do ukončenia programu sme mali len dobrú skúsenosť. Dcéra sa na hodiny dokonca veľmi tešila. Obzvlášť som si cenila: rýchlu a veľmi ústretovú komunikáciu, online výučbu behom “Covidu”, ktorú škola zaviedla do niekoľkých dní po uzavretí škôl a lektorov, ktorí brali dcéru ako partnera a skvele ju previedli prípravou na prijímacie skúšky. Služby Školy Populo využijeme tiež pre prípravu mladšej dcéry.
Oceňujem, že nové veci vedela pani Mária podať jednoducho a jasne. Celkovo sme spokojní a vďační za takúto možnosť. Ďakujem.
Eva M.
Margarétkine prvé hodiny boli pre ňu stresujúce, ale skvelým prístupom pani Marií sa postupne uvoňnila a zapájala sa. Sedela som v jednej miestnosti s Margarétkou, kým trvalo online doučovanie, bez toho, aby som sa zapájala. Z toho, čo som počula, tak pozitívne hodnotím prístup, ľudskosť, ohľad, že Margarétka nepostupovala v škole podľa štátnej metodiky. Margarétka si zapísala veci, ktoré boli pre ňu nové, alebo vedela ich vypočítať, ale nevedela, že existuje na to niečo ako vzorec, napr. obvod/obsah. Oceňujem, že nové veci vedela pani Mária podať jednoducho a jasne. Celkovo sme spokojní a vďační za takúto možnosť. Ďakujem a prajem Vám veľa spokojných študentov.
lektorka slovenského jazyka, dejepisu, matematiky, občianskej náuky, psychológie
Absolventka Filozofickej fakulty Univerzity Konštantína Filozofa v Nitre (slovenský jazyk a literatúra a psychológia). Túžba pochopiť individualitu detí, naučiť sa pracovať s deťmi pochádzajúcich z rôzneho prostredia, ju priviedla k tomu, aby si rozšírila svoje vzdelanie o školskú psychológiu a špeciálnu pedagogiku – poradenstvo v Bratislave. Má za sebou množstvo iných vzdelávacích aktivít. Od ukončenia štúdia pôsobí ako učiteľka základnej školy. Zapojila sa do Národného projektu zvýšenia kvalifikácie učiteľov športovej a telesnej výchovy, do projektu Profkreatis. Stále skúša možnosti, aby dokázala profesijne, osobnostne a ľudsky rásť, napredovať a udržať krok s neustálymi zmenami, ktoré sa dejú okolo nás. Snaží sa neustále vzdelávať, napredovať a motivovať seba i okolie k pozitívnym životným zmenám. Skúsenosti zo školskej praxe pretavuje aj do lektorskej činnosti, venuje sa vzdelávaniu cudzincov /hovoriacich po rusky, ukrajinsky a maďarsky/, pracuje i pre Migračné informačné centrum, pracovala i v jazykovej škole Gostudy a pre organizáciu Roma Education Found – lektorka v projekte Amos Academy.
Vo voľnom čase sa rada stotožňuje s hrdinami z krásnej literatúry, objavuje prostredníctvom kníh kultúru a krásu iných krajín, osudy významných osobností svetových či slovenských dejín. Nevyhýba sa ani prechádzkam v prírode či príležitostnému športovaniu."
Mgr. Šárka Bauerová
lektorka matematiky
Šárka je vyštudovanou učiteľkou matematiky v dôchodku. Učila 40 rokov na druhom stupni základnej školy matematiku a tiež fyziku. Na žiakov bola a je, podľa svojich slov, náročná, trvá na splnení dohodnutých pravidiel. Nemá rada výhovorky, zvlášť u detí, ktoré sa chystajú na prijímacie skúšky na strednú školu. Zastáva názor, a tým sa aj riadi, že vzdelanie nesie najvyšší úrok. O všetko môžem prísť (o priateľov, majetok), ale nie o to, čo poznám, viem a dokážem.
Ilona Poláková
lektorka matematiky, zemepisu, dejepisu, prírodopisu, ZSV a ekonómie
Ilča vyštudovala UMPRUM a 36 rokov sa venovala tancu. Súčasťou tímu Školy Populo sa stala v máji 2017.
Okrem toho, že navrhuje interiérový dizajn, sa zaujíma o architektúru, svetovú ekonomiku, právo a psychológiu. Ale najviac ju napĺňa práca s deťmi. V roku 2017 vypracovala štúdiu pre vládu ČR na tému NRP, výživného, súdnictva a školstva. Štúdia zaujala, čo je dobré posunutie u nás v republike ohľadom týchto tém, ktorá snáď zaujímajú každého z nás.
Patrik Cabadaj
lektor matematiky, fyziky a chémie
Je študentom doktorandského stupňa na STU v Bratislave, kde sa venuje bioreaktorovému inžinierstvu, s aplikáciu na produkciu chemických špecialít. Mnohokrát ho jeho špecializácia viedla k stretom so zaujímavými ľuďmi na medzinárodných konferenciách. Pedagogickej činnosti sa začal venovať už v rámci štúdia. Rád by pozmenil stereotypy, ktoré sa dodnes na školách nachádzajú a pomáhal študentom rozvíjať sa ich vlastnou cestou. Považuje za pozitívne, ak študenti riešenej problematike rozumejú podľa vlastného „know-how“ a za nezmyselné, keď sú za vlastné a hlavne správne riešenia trestaní. Byť lektorom v Škole Populo mu dalo veľa pozitívnych skúsenosti pracovať s rôznymi zaujímavými ľuďmi, na rôznych úrovniach vzdelania. Najviac ho teší, keď vidím krok vpred a zlepšovanie sa u svojich študentov, na základe čoho sa nakoniec sami tešiťa z úspechov z matematiky, chémie alebo fyziky.
PhDr. Kornélia Babiaková
lektorka maďarského jazyka, biológie človeka
Kornélia vyučuje maďarský jazyk a biológiu. Narodila sa na Slovensku pri hraniciach s Maďarskou republikou, takže maďarský jazyk je jej materinským jazykom a používa ho každý deň v rámci komunikácie s rodinou. Študovala na Lekárskej fakulte Slovenskej zdravotníckej univerzity odbor Ošetrovateľsto a štúdium zakončila rigoróznou skúškou – PhDr. Práve preto jej je blízka biológia človeka. Má skúsenosti
s prípravou opatrovateliek na opatrovateľský kurz.
Pripravili sme pre Vás sadu skúšobných testov, kde si môžete odtestovať svoje vedomosti. U každej otázky si môžete vybrať vždy jednu z ponúkaných odpovedí - stačí len klikať myšou, nemusíte nič vypisovať. Po úspešnom absolvovaní testov Vám zašleme výsledky a následne sa s Vami spojíme.
Na základe vyplneného kontaktného formulára Vás budeme kontaktovať, zodpovieme všetky otázky a predstavíme Vám služby Školy Populo.
V prípade, že sa s nami chcete spojiť ako prví, môžete nám zavolať na tel. +421 905 891 021.
Prevádzkovateľom stránok Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, so sídlom Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená na Krajskom súde v Ostrave.
Používame cookies, aby sme vám zaistili čo možno najjednoduchšie použitie týchto webových stránok. Ak budete naďalej prezerať naše stránky predpokladáme, že s použitím cookies súhlasíte.