Individuálne doučovanie cudzieho jazyka pre dospelých – Košice
Poskytujeme individuálne doučovanie cudzieho jazyka pre dospelých na mieru.
Aj Košice je mestom, kde vám radi pomôžeme s doučovaním.
Na základe konzultácie s Vami pripravíme študijný plán a už ďalší týždeň môže doučovanie začať.
Doučovanie u nás môže mať nielen rôzne zameranie, ale i dĺžku. Jedna lekcia trvá 45 minút, niektorí ale dávajú prednosť dvojhodinovej lekcii (90 minút) alebo aj dlhším blokom. Kurzy sú vždy individuálne, nemusíte preto čakať na otvorenie kurzu do októbra, ale môžete začať s doučovaním napríklad v polovici augusta. Radi Vám pomôžeme nastaviť správnu dĺžku kurzu a intenzitu lekcií tak, aby ste dosiahli skvelé výsledky.
Na základe konzultácie s Vami pripravíme študijný plán na mieru. Po každej lekcii Vám priamo na Váš e-mail zašleme správu o priebehu lekcie, prebranej látke a hodnotenie pokrokov. Rodičia aj žiaci sú navyše o každej nadchádzajúcej lekcii informovaní prostredníctvom SMS správy, ktorá obsahuje dátum, čas a meno vyučujúceho lektora. Samotná výučba potom prebieha online.
Výučba prebiehala tak, ako som si predstavovala. S pani Věrou V. mi hodiny španielskeho jazyka dali veľa, a prebrali sme veci, ktoré mi už teraz nerobia žiadny problém. S pani Annou A. hodiny matematiky sú dobré, robíme veci, ktorým nerozumiem a vždy mi všetko podrobne vysvetlí. Týmto by som sa Vám chcela poďakovať za Vaše služby a ochotu zostaviť mi študijný plán na mieru. Takisto oceňujem úžasné pani lektorky, ktoré so mnou strávili hodiny vysvetľovaním učiva a naučili ma to, čo som potrebovala. Ďakujem 😊
Oceňujem, že nové veci vedela pani Mária podať jednoducho a jasne. Celkovo sme spokojní a vďační za takúto možnosť. Ďakujem.
Eva M.
Margarétkine prvé hodiny boli pre ňu stresujúce, ale skvelým prístupom pani Marií sa postupne uvoňnila a zapájala sa. Sedela som v jednej miestnosti s Margarétkou, kým trvalo online doučovanie, bez toho, aby som sa zapájala. Z toho, čo som počula, tak pozitívne hodnotím prístup, ľudskosť, ohľad, že Margarétka nepostupovala v škole podľa štátnej metodiky. Margarétka si zapísala veci, ktoré boli pre ňu nové, alebo vedela ich vypočítať, ale nevedela, že existuje na to niečo ako vzorec, napr. obvod/obsah. Oceňujem, že nové veci vedela pani Mária podať jednoducho a jasne. Celkovo sme spokojní a vďační za takúto možnosť. Ďakujem a prajem Vám veľa spokojných študentov.
Budem svoje okolie informovať o vysokej úrovni, profesionálnom a ľudskom prístupe Školy Populo
Jana S.
Ďakujeme pekne za hodiny matematiky, za celý čas doučovania, aj za hodnotenie Martina. Určite budem svoje okolie informovať o vysokej úrovni, profesionálnom a ľudskom prístupe Školy Populo a lektorky. Ešte raz ďakujeme a prajeme všetko dobré.
Sme veľmi vďační a radi vás budeme odporúčať
Erika D.
Touto cestou vám chceme aj s dcérou veľmi pekne poďakovať za veľmi dobrý prístup, super komunikáciu, ochotu pomôcť a skvelý výber pani lektorky. Sme veľmi vďační a radi vás budeme odporúčať.
Prajeme Vám veľa úspechov do ďalšej práce.
Rada by som Vám a celému vášmu tímu poďakovala za skvelú prípravu nášho syna Mirka.
Anna P.
Dobrý deň, rada by som Vám a celému vášmu tímu poďakovala za skvelú prípravu nášho syna Mirka k prijímacím skúškam na osemročné gymnázium. Miro bol prijatý na obe gymnáziá. 👍 Určite mu pomohlo ako doučovanie, tak aj prijímačky nanečisto. Po “ostrých” testoch bol úplne v pohode. Mal to z Popula jednoducho natrénované. 😊 Ešte prosím o odkázanie poďakovania slečne K., slečne H. a tiež v neposlednom rade pánovi B., ďakujem.
Petra lektora veľmi chváli, špeciálne jeho prístup.
Miriam F.
Chcem sa veľmi pekne poďakovať, Petra lektora veľmi chváli, špeciálne jeho prístup a jazyk blízky tínedžerom.
Veľmi radi využijeme v budúcnosti Vaše služby.
Tereza O.
Dobrý deň, rada by som Vám so svojím synom Lukášom poďakovala za perfektnú prípravu na osemročné gymnázium kam sa bez problémov dostal. Oceňujem Vašu flexibilitu, časové možnosti, okamžitú písomnú komunikáciu a spätnú väzbu na každú hodinu, ústretovosť lektorov aj referentiek. Tiež oceňujem veľmi rýchle prispôsobenie sa epidémii coronavírusu a rýchlemu spusteniu výučby on-line, takže sa syn mohol pripravovať bez pauzy. Syn odkazuje pani lektorke: Ďakujem, že ste ma skvele pripravili na prijímacie skúšky. Dobre ste mi vysvetlili učivo, ktorému som veľmi nerozumel a naučili ma aj látku dopredu. Boli ste veľmi milá a dobrá. A odkaz pre lektorov z matematiky: Ďakujem, že ste ma naučili dávať si pozor na hlúpe chyby z nepozornosti a tiež, že som sa zo základných matematických znalostí behom roku naučil látku na vyššiu gymnaziálnu úroveň. Školu Populo odporúčam svojim známym už od prvých mesiacov a teraz, po prijatí syna na gymnázium, budem ešte viac! Investícia do vzdelania sa vždy osvedčí a ja to považujem za jeden zo základov, čo môžeme pre svoje deti urobiť. Veľmi radi využijeme v budúcnosti Vaše služby.
Chceli by sme sa vam touto cestou poďakovať za vašu prácu
Katarína H.
Chceli by sme sa vam touto cestou poďakovať za vašu prácu a usmernenie pri doučovaní matematiky. Držíme Vám palce pri vašej práci a pomoci iným. Prajeme všetko len to najlepšie. Tešíme sa na prípadnú budúcu spoluprácu.
Poďakovanie lektorovi.
Peter P.
Niekedy okolo mája som k Vám začal chodiť na doučovanie angličtiny. Mojou prioritou bolo iba spraviť maturitnú skúšku didaktického testu. Môj lektor bol Michal M. a myslím si, že len vďaka nemu mám teraz maturitnú skúšku úspešne splnenú. Rád by som mu poďakoval osobne, ale bohužiaľ naňho nemám kontakt, preto prosím, aby ste mu aspoň touto cestou vyjadrili moje poďakovanie.
Výučba japonského jazyka
Juraj Kamenár
V rámci výučby japonského jazyka som hľadal inštitúciu, ktorá mi je schopná ponúknuť maximálnu variabilitu termínov za akceptovateľnú cenu. Našiel som tak Školu Populo, ktorá mi vyšla v ústrety ako pri hľadaní optimálneho času výučby, tak i s prijateľnými finančnými podmienkami. Komunikácia s inštitúciou bola vždy rýchla, vystupovanie pracovníkov, zabezpečujúcich konkrétneho vyučujúceho, bolo príjemné a korektné.
Barbora je študentkou Juhočeskej univerzity v Českých Budějoviciach, konkrétne teologickej fakulty, odboru nadväzujúcej filozofie. Ako správny filozof (milovník múdrosti) sa snaží túto múdrosť odovzdávať ostatným a pomáhať im tak v ich rozvoji. Nechýba jej ani schopnosť vcítenia sa do potrieb ostatných. Lektor skrátka musí zaujať a vedieť "správne vyučovať", čo je niekedy ozajstné umenie. Rovnako dôležitá je aj komunikácia medzi lektorom a študentom.
Patrik Cabadaj
lektor matematiky, fyziky a chémie
Je študentom doktorandského stupňa na STU v Bratislave, kde sa venuje bioreaktorovému inžinierstvu, s aplikáciu na produkciu chemických špecialít. Mnohokrát ho jeho špecializácia viedla k stretom so zaujímavými ľuďmi na medzinárodných konferenciách. Pedagogickej činnosti sa začal venovať už v rámci štúdia. Rád by pozmenil stereotypy, ktoré sa dodnes na školách nachádzajú a pomáhal študentom rozvíjať sa ich vlastnou cestou. Považuje za pozitívne, ak študenti riešenej problematike rozumejú podľa vlastného „know-how“ a za nezmyselné, keď sú za vlastné a hlavne správne riešenia trestaní. Byť lektorom v Škole Populo mu dalo veľa pozitívnych skúsenosti pracovať s rôznymi zaujímavými ľuďmi, na rôznych úrovniach vzdelania. Najviac ho teší, keď vidím krok vpred a zlepšovanie sa u svojich študentov, na základe čoho sa nakoniec sami tešiťa z úspechov z matematiky, chémie alebo fyziky.
Nikola Hrubá
lektorka chémie a biológie
Je lektorkou biológie a chémie. Tieto predmety obľubovala už od mala, pretože ju vždy fascinovalo ako fungujú veci okolo nás. Preto sa snaží aj svojich študentov vždy nejako nadchnúť pre tieto predmety. Sú to ťažké predmety, ale vždy si ich vie nejako pekne spríjemniť a aj obohatiť. Jej snom bolo stať sa učiteľkou a doučovaním sa snaží priblížiť sa k tomuto cieľu. Študuje na vysokej škole, konkrétne na prírodovedeckej fakulte, kde nadobúda všetky potrebné poznatky. Pri doučovaní sa vždy snaží vytvoriť priateľskú atmosféru a zároveň chce svojho študenta spoznať, aby sa im lepšie pracovalo. Vo výučbe často využíva aj alternatívne prvky výučby, čím sú hodiny pestrejšie a zaujímavejšie. Hodiny sú často obohatené aj o videá pokusov alebo si pokus sami naprogramujejú v online laboratóriu. Na druhej strane, v biológií radi používajú rôzne vymaľovánky, 3D projekcie alebo rôzne hry.
Radoslav Kováčik
lektor matematiky, fyziky, chémie a biochémie
Doučuje v Škole Populo od mája 2022. Momentálne je v poslednom ročníku bakalárskeho štúdia na FCHPT STU. Doučuje matematiku, fyziku a chémiu. Vždy, pokiaľ to je možné, tak sa snaží prepojiť preberanú tému s reálnym svetom. Najviac ho na tejto práci baví, keď príde študent a oznámi mu, že dostal z učiva jednotku alebo keď na ňom vidí, že učivu pochopil a nie je to až také zlé, ako si na začiatku myslel.
Eliška Hladíková
lektorka fyziky
Už na strednej škole Elišku bavilo pomáhať spolužiakom s pochopením učiva, a preto sa rozhodla zavítať na olomouckú pobočku Školy Populo, kde pôsobí od začiatku roka 2018. V súčasnej dobe študuje odbor molekulárna a bunková biológia na Prírodovedeckej fakulte Univerzity Palackého v Olomouci, kde medzi jej obľúbené predmety patrí predovšetkým chémia a biológia. Zaujíma sa ale aj o fyziku a matematiku, ktorú doučuje najčastejšie.
Na základe vyplneného kontaktného formulára Vás budeme kontaktovať, zodpovieme všetky otázky a predstavíme Vám služby Školy Populo.
V prípade, že sa s nami chcete spojiť ako prví, môžete nám zavolať na tel. +421 905 891 021.
Prevádzkovateľom stránok Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, so sídlom Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená na Krajskom súde v Ostrave.
Používame cookies, aby sme vám zaistili čo možno najjednoduchšie použitie týchto webových stránok. Ak budete naďalej prezerať naše stránky predpokladáme, že s použitím cookies súhlasíte.