🎓 Zápis na školský rok 2025/2026 stále prebieha – ale pozor, kapacity sa rýchlo plnia! 🕒 Zabezpečte si miesto skôr, než bude plno. Už od 13 €, začať môžete pokojne zajtra alebo od septembra.
Individuálne doučovanie talianskeho jazyka – Trebišov
Poskytujeme individuálne doučovanie talianskeho jazyka na mieru.
Aj Trebišov je mestom, kde vám radi pomôžeme s doučovaním.
Na základe konzultácie s Vami pripravíme študijný plán a už ďalší týždeň môže doučovanie začať.
Doučovanie u nás môže mať nielen rôzne zameranie, ale i dĺžku. Jedna lekcia trvá 45 minút, niektorí ale dávajú prednosť dvojhodinovej lekcii (90 minút) alebo aj dlhším blokom. Kurzy sú vždy individuálne, nemusíte preto čakať na otvorenie kurzu do októbra, ale môžete začať s doučovaním napríklad v polovici augusta. Radi Vám pomôžeme nastaviť správnu dĺžku kurzu a intenzitu lekcií tak, aby ste dosiahli skvelé výsledky.
Na základe konzultácie s Vami pripravíme študijný plán na mieru. Po každej lekcii Vám priamo na Váš e-mail zašleme správu o priebehu lekcie, prebranej látke a hodnotenie pokrokov. Rodičia aj žiaci sú navyše o každej nadchádzajúcej lekcii informovaní prostredníctvom SMS správy, ktorá obsahuje dátum, čas a meno vyučujúceho lektora. Samotná výučba potom prebieha online.
Chceme veľmi poďakovať lektorkám matematiky a českého jazyka.
Dora Růžičková
Chceme veľmi poďakovať lektorkám matematiky a českého jazyka. Dcéra u prijímacích skúšok dopadla skvelo, na gymnáziu Hejčín je na 8. mieste a na Slovanskom gymnáziu je na 6. mieste. Vďaka práci lektoriek bola pokojná, mala možnosti si to vyskúšať vopred a jednoducho - vedela to. Odporúčame aj ďalším!
Doučovanie s lektorkou Petrou jej vrátilo sebavedomie.
Jiří Ch.
Najprv som váhal či práve Školu Populo zvoliť pre prípravu mojej dcéry. Teraz svoje rozhodnutie ani vynaložené peniaze neľutujem, pretože dcéra s prehľadom zvládla opravný maturitný didaktický test, a to zvlášť zásluhou lektorky Petry Z. Jej profesionálne pedagogické skúsenosti, znalosti, ale aj obyčajný ľudský pozitívny prístup zapôsobil na moju dcéru tak, že sa na doučovanie s pani lektorkou veľmi tešila a pokrok v znalostiach sa zlepšoval po každej s ňou strávenej vyučovacej hodine a nie len potrebné znalosti, ale hlavne jej vrátila jej sebavedomie, že to zvládne. Samozrejme by som tiež rád poďakoval za ústretovosť a trpezlivosť koordinátorke doučovania Barbore P.
Veľmi si vážime spoluprácu s Vašou školou.
Jitka V
Veľmi si vážime spoluprácu s Vašou školou. S Vami poskytovanými službami sme veľmi spokojní a budeme veľmi radi, pokiaľ ich budú naši štipendisti aj študenti, ktorí sa na nás obracajú aj mimo štipendijný program, môcť využívať aj naďalej.
Určite Vaše služby ešte využijeme, veľká vďaka.
Gabriela L.
Dobrý deň, ďakujem pekne. Šimon sa na vybranú školu dostal, ešte raz ďakujeme. Spolupráca s lektormi aj koordinátorkami bola výborná. Mám ešte jedného syna, určite Vaše služby ešte využijeme. Veľká vďaka.
Chceli by sme Vám poďakovať za možnosť vyskúšať si iný spôsob výučby.
Lenka F.
Chceli by sme Vám poďakovať za možnosť vyskúšať si iný spôsob výučby. Je veľmi príjemné zistenie, že aj v tejto ťažkej dobe existuje možnosť obrátiť sa o pomoc pri vzdelávaní na nejakú inštitúciu, ktorá deťom a dospelým podá pomocnú ruku.
Veľmi radi využijeme v budúcnosti Vaše služby.
Tereza O.
Dobrý deň, rada by som Vám so svojím synom Lukášom poďakovala za perfektnú prípravu na osemročné gymnázium kam sa bez problémov dostal. Oceňujem Vašu flexibilitu, časové možnosti, okamžitú písomnú komunikáciu a spätnú väzbu na každú hodinu, ústretovosť lektorov aj referentiek. Tiež oceňujem veľmi rýchle prispôsobenie sa epidémii coronavírusu a rýchlemu spusteniu výučby on-line, takže sa syn mohol pripravovať bez pauzy. Syn odkazuje pani lektorke: Ďakujem, že ste ma skvele pripravili na prijímacie skúšky. Dobre ste mi vysvetlili učivo, ktorému som veľmi nerozumel a naučili ma aj látku dopredu. Boli ste veľmi milá a dobrá. A odkaz pre lektorov z matematiky: Ďakujem, že ste ma naučili dávať si pozor na hlúpe chyby z nepozornosti a tiež, že som sa zo základných matematických znalostí behom roku naučil látku na vyššiu gymnaziálnu úroveň. Školu Populo odporúčam svojim známym už od prvých mesiacov a teraz, po prijatí syna na gymnázium, budem ešte viac! Investícia do vzdelania sa vždy osvedčí a ja to považujem za jeden zo základov, čo môžeme pre svoje deti urobiť. Veľmi radi využijeme v budúcnosti Vaše služby.
Dcéra sa naučila omnoho viac než v škole
Katarína K.
Veľká spokojnosť s lektormi, s ich prístupom a spoluprácou s koordinátorkami. Dcéra sa naučila omnoho viac než v škole. Aj keď online, všetko bolo v poriadku. Určite odporúčam.
Oceňujem, že nové veci vedela pani Mária podať jednoducho a jasne. Celkovo sme spokojní a vďační za takúto možnosť. Ďakujem.
Eva M.
Margarétkine prvé hodiny boli pre ňu stresujúce, ale skvelým prístupom pani Marií sa postupne uvoňnila a zapájala sa. Sedela som v jednej miestnosti s Margarétkou, kým trvalo online doučovanie, bez toho, aby som sa zapájala. Z toho, čo som počula, tak pozitívne hodnotím prístup, ľudskosť, ohľad, že Margarétka nepostupovala v škole podľa štátnej metodiky. Margarétka si zapísala veci, ktoré boli pre ňu nové, alebo vedela ich vypočítať, ale nevedela, že existuje na to niečo ako vzorec, napr. obvod/obsah. Oceňujem, že nové veci vedela pani Mária podať jednoducho a jasne. Celkovo sme spokojní a vďační za takúto možnosť. Ďakujem a prajem Vám veľa spokojných študentov.
Chcela som poďakovať a vyjadriť maximálnu spokojnosť s výučbou.
Jana R.
Dobrý deň, chcela som poďakovať a vyjadriť maximálnu spokojnosť s výučbou, prístupom a ochotou lektorky Renaty K., ku ktorej na doučovanie dochádzala dcéra. Ďakujeme. :)
Naučila som sa niečo, čo som z iných zdrojov nechápala
Lívia D.
Dobrý deň, ja som veľmi spokojná, lebo: 1. Sme sa vždy dohodli , téma a čas a prestávky atď 2. Som sa naučila niečo, čo som z iných zdrojov nechápala. Tj Klára vie udrieť klinec po hlavičke, jasné, k veci. Syn sa naučil a drží sa v tej tematike, hoci matematiku normálnu v škole nemá. Je spokojný hoci sú prázdniny, nie je mu to veľmi zaťažko, Naučil sa dosť. Ďakujeme
Hlbší vzťah k matematike pocítil na strednej (strojníckej) škole, kedy začal intenzívnejšie vnímať matematickú teóriu, vzorce a samotný symbolizmus matematiky. Neskôr jeho záľuba v matematiku prerástla natoľko, že po dvoch rokoch opustil štúdium informatiky na VŠ a začal študovať už len čistú matematiku na UCM v Trnave. Matematiku ovládal znamenite už na bakalárskom stupni, a vďaka jeho vyjadrovacím schopnostiam ho nechali ako prvého študenta v histórii UCM viesť seminár matematiky. Nakoniec ho škola aj ocenila za prípravu študentov na štátnu bakalársku skúšku z informatiky. Bakalársky (červený) diplom získal na Žilinskej Univerzite z matematického modelovania. Odtiaľ jeho cesta pokračovala na Masarykovu Univerzitu, kde dokončil magisterský stupeň z Matematickej Analýzy a pokračoval ďalej v doktoráte. Popri doktoráte začal učiť pre Populo. Učiť a predávať znalosti ho baví a cíti, že má isté nadanie jednoducho a bez zbytočných komplikovaností vysvetliť jadro teórie a problému. Popri tom sa ale neustále zdokonaľuje a učí sa novým teóriám ako z matematiky, tak z fyziky a medicíny. Ku všetkým svojim študentom pristupuje rovnako zodpovedne a priateľsky. Nieje študent, ktorý by nedokázal zvládnuť čokoľvek, čo si zaumieni.
PaedDr. Monika Koncošová
lektorka slovenského jazyka a dejepisu
Absolventka Filozofickej fakulty Univerzity Komenského v Bratislave (slovenský jazyk a literatúra a dejepis) a Pedagogickej fakulty Univerzity Komenského v Bratislave (rodinná výchova). Je aj absolventkou Komenského inštitútu a má za sebou množstvo iných vzdelávacích aktivít. Od ukončenia štúdia pôsobí ako stredoškolská učiteľka. V rámci svojho profesijného pôsobenia sa dlhodobo venuje regionálnym dejinám (región Gemer-Malohont). Stála pri zavádzaní nového predmetu v odbore manažment regionálneho cestovného ruchu – dejiny regiónu. V rámci uvedeného predmetu sa venuje tvorbe učebných materiálov a uplatňovaniu moderných foriem vyučovania v školskej praxi. Najväčšiu pozornosť venuje projektovému vyučovaniu. Podieľa sa na tvorbe a príprave rôznych učebných materiálov v predmete slovenský jazyk a literatúra. Je autorkou a spoluautorkou viacerých metodických príručiek a učebníc, napr.: Živý odkaz dejín – charakterové vzdelávanie v predmete dejiny regiónu a Región v edukácii slovenského jazyka a literatúry. Skúsenosti zo školskej praxe pretavuje aj do lektorskej činnosti, venuje sa vzdelávaniu učiteľov základných i stredných škôl.
Svoj voľný čas venuje predovšetkým literatúre, cestovaniu, turistike, záhradke a kvetom. Jej veľkou záľubou je spoznávanie histórie, návšteva historických pamiatok. Má rada aktívny oddych – pracuje ako predsedníčka Miestneho odboru Matice slovenskej v Tisovci, je tajomníčkou ZO Únie žien v Tisovci a podieľa sa na príprave a realizácii mnohých kultúrnych podujatí.
Ing. Dávid Kampo
lektor anglické literatúry, anglického jazyka, chémie, matematiky a komplexného doučovania
Dávid sa venuje doučovaniu už niekoľko rokov a jeho začiatky boli na strednej škole, kde pomáhal svojim rovesníkom s matematikou. V škole Populo je od roku 2018 a svojich študentov vedie v predmetoch matematika a anglický jazyk. Dávid študoval odbor Biomedicínske inžinierstvo a bioinformatika na FEKT VUT v Brne a svoje stredoškolské štúdium absolvoval na anglickom bilingválnom gymnáziu. Počas SŠ štúdia absolvoval štátnu jazykovú skúšku z anglického jazyka na úrovni C1 a zúčastnil sa na viacerých projektoch Erasmus+ v Španielsku, Grécku alebo Francúzsku. Počas magisterského štúdia si Dávid vyskúšal po dobu pol roka štúdium na univerzite vo Viedni, kde absolvoval celé štúdium v angličtine. Vzdelávanie na rôznych úrovniach, či už u detí alebo dospelých, je spojené s úskaliami a Dávid, na základe svojich skúseností, každému rád individuálne pomôže na ceste k cudzím jazykom alebo matematike čo najvhodnejšou formou.
Erik Jantošovič
lektor matematiky, fyziky a anglického jazyka
Erik je lektor matematiky a fyziky a orientuje sa prevažne na prípravu deviatakov na prijímacie testy a Monitor. Doučuje už od 16 rokov, ale v Škole Populo pracuje od februára 2021. Študuje psychológiu a svoje poznatky z psychológie pravidelne využíva pri učení. Verí, že každý jeden žiak sa dokáže naučiť akékoľvek učivo, pokiaľ mu je dostatočne dobre podané a žiak má záujem sa ho naučiť.
Mgr. Jiřina Matoušková
lektorka matematiky
Jiřina venovala celý svoj doterajší život pedagogickej činnosti ako stredoškolská učiteľka matematiky a ako výchovná poradkyňa. Už druhý rok ponúka svoje dlhoročné skúsenosti zo školského prostredia i osobného života Vám, klientom Školy Populo.
Pripravili sme pre Vás sadu skúšobných testov, kde si môžete odtestovať svoje vedomosti. U každej otázky si môžete vybrať vždy jednu z ponúkaných odpovedí - stačí len klikať myšou, nemusíte nič vypisovať. Po úspešnom absolvovaní testov Vám zašleme výsledky a následne sa s Vami spojíme.
Pre bližšie informácie vyplňte, prosím, náš kontaktný formulár. Spojíme sa s vami a ozrejmíme vám viac podrobností k vybranému doučovaniu alebo vám pomôžeme s voľbou ideálneho doučovacieho balíčka. Zadarmo dostanete aj cenovú ponuku.
Prevádzkovateľom stránok Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, so sídlom Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená na Krajskom súde v Ostrave.
Používame cookies, aby sme vám zaistili čo možno najjednoduchšie použitie týchto webových stránok. Ak budete naďalej prezerať naše stránky predpokladáme, že s použitím cookies súhlasíte.